דף נחיתה הוא אתר בעל עמוד אחד שמאפשר להשיג תוצאות מהירות עבור העסק שלכם. ברוב המקרים מדובר על דף מכירה. הוא מאפשר מכירה מהירה, מספק הזמנות חדשות, משובים ותוצאות אחרות.

זהו הפתרון המסחרי האופטימלי שבאמצעותו ניתן למשוך את קהל היעד ולהתחיל להרוויח כסף באינטרנט.

אלגוריתם לבניית דף נחיתה

 מטרות של דף הנחיתה הן לעורר אינטרס אצל המשתמש ולגרום לו לבצע פעולות שאתם רוצים שהוא יבצע. כמו כן:

  • מכירת מוצר / שירות;
  • קבלת פרטי איש קשר;
  • מידע.

כיצד אמור להיראות דף נחיתה?

לאופי וסדר של בלקים יש חשיבות עצומה. המטרה היא שככל שהמשתמש יעבור על דף הנחיתה כך יעלה אצלו חשק לקבל את ההצעה שלכם.

אני מציע להשתמש בבלוקים הבאים:

  • בלוק פתיחה – תמונה איכותית או סרטון, כותרת שמעבירה את המסר של ההצעה, לוגו, תפריט ואולי גם כפתור CTA (Call-To-Action, קריאה לפעולה) – מנוי, רכישה, הורדה, מעבר לדף אחר.
  • בתור הבלוק השני אפשר לשים טיימר עם ספירה לאחור עד טום מבצע כלשהו עם כפתור CTA. כמו כן, אפשר להעלות תיאור של ההצעה שלכם (ואחר כך לשים CTA) – טקסט עם תמונה או סרטון. הסדר תלוי ממידת המובנות של ההצעה שבבלוק הפתיחה – האם צריך שוב להציג את המהות או שהגיע ההזמן לקרוא לפעולה.
  • בלוק של יתרונות ההצעה – תבליטים. אפשר לעצב אותו בצורת סליידר (קרוסלה) או בצורת אייקונים עם תיאור מדויק של יתרונות ההצעה. מומלץ לעשות עיצוב בעזרת אייקונים עם טקסט – בצורה כזאת המידע נקלט מהר יותר ואין צורך לגלגל את העמוד.
  • תמונות או סרטונים עם המוצר בפורמט שמתאים לסגנון של הדף.
  • זה יכול להיות טיימר עם הזמן שנשאר עד לסוף ההצעה (אם לא שמתם אותו בבלוק שלמעלה), תעריפים אם אנחנו מדברים על השירות, או מחירון קצר עם 2-5 מוצרים. בקיצור, הצגת מחירים.
  • אחר כך אפשר ליצור בלוק למשוב של לקוחות בפורמט של תויות או קרוסלה.
  • כאן אפשר לשים מספרים שמציגים את הפופולריות של המוצר שלכם: כמות הורדות, לקוחות מרוצים, מנויים, כסף שנחסך ועוד.
  • טופס – לביצוע הזמנה, מנוי, שאלון או כל דבר אחר.
  • אזורים גיאוגרפיים בהם העסק שלכם פועל – פרסום של הפופולריות שלכם (אך אפשר להסתדר גם בלי זה).
  • קריאה לפעולה – כפתור CTA ליד תקציר ההצעה, איור מתאים או פורמט רלוונטי אחר.
  • פוטר עם לוגו, תקציר של ההצעה, כתובת של המשרד, מספר טלפון, מסנג’ר, קישורים לרשותות חברתיות, אתר ראשי, בלוג וכו’.

בהתאם לאופי ההצעה שלכם, אפשר להשתמש בלוחות זמנים של אירועים, תפריט של מנות, תשובות לשאלות נפוצות, תמונות של הצוות  ועוד. חשוב לשמור על מבנה של העמוד. לדוגמה, תפריט של בית הקפה הוא חלק מההצעה, הוא צריך להיות מעט מעל אמצע העמוד, את התמונה של הצוות, כמו גם את FAQ, צריך לשים יותר קרוב לפוטר.

לסיכום, דף נחיתה חייב להיות רלוונטי לשאילתות של המשתמשים ומותאם לציפיות שלהם. הוא צריך לספק רק מידע שימושי שמסוגל לגרום ללקוח פוטנציאלי לבצע רכישה בדרך הקצרה ביותר.